2. stopień

2012-02-08 20:46

Drugi stopień przygody to: Felix, Net i Nika oraz Teoretycznie Możliwa Katastrofa. Czytałam ją chyba dłużej niż pierwszą, bo jest trochę gruba, ale większość nie była dla mnie niespodzianką ,bo czytałam niektóre rzeczy po raz drugi . Ale ten tom gdzie nasza Super Paczka jest na wakacjach w Milo i podróżuje w czasie jest chyba najciekawszy z całej serii. A na końcu jako złotą myśl autor napisał: "To co dzisiaj robimy ma wpływ na całe nasze życie. Od nas samych zależy, czy będzie to przyszłość szczęśliwa, czy nastąpi Teoretycznie Możliwa Katastrofa..." Szczerze; kiedy to czytałam to im trochę zazdrościłam tych podróży ;)

                                                                                                                                                              Fanka serii - Jula =)

Komentarze

Nie znaleziono żadnych komentarzy.

Wstaw nowy komentarz