Początek przygody

2012-01-31 20:49

Ja fascynujący świat Felixa, Neta i Niki odkryłam w trzeciej klasie podstawówki kiedy to pod choinkę dostałam: Felix, Net i Nika oraz Teoretycznie Możliwa Katastrofa. Znalazł to mój tata. Od razu zaczęłam czytać i bardzo mi się podobało, a najbardziej rozśmieszały mnie kolorystyczne połączenia w garderobie mgr inż Juliusza Stokrotki. Kiedy doczytałam do roździału 9. Żelazny Las - powiedziałam ,że szkoda ,że nie czytałam od 1. tomu... No i wtedy poszliśmy do księgarni i dostałam Felix, Net i Nika oraz Gang Niewidzialnych Ludzi. I tak to się zaczęło...

                                                                                                                                                                                                 Zakręcona fanka FNiN :) - Julia

Komentarze

Nie znaleziono żadnych komentarzy.

Wstaw nowy komentarz